06/10/1399

پتروشیمی هگمتانه افتتاح شد.

مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مقامات محلی و در ارتباط تصویری زنده با رییس جمهوری اسلامی ایران، به صورت رسمی به بهره برداری رسید. بهره برداری از پروژه پتروشیمی هگمتانه به صورت مستقیم برای ۲۵۰ نفر و به صورت غیر مستقیم برای بیش از ۲۰۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد نموده است.
23/06/1399

پتروشیمی هگمتانه تحولی در صنعت پتروشیمی ایران

پتروشیمی هگمتانه با شروع به تولید، تبدیل به تنها تامین کننده خوراک صنایع پایین دستی و تولید کنندگان لوازم و تجهیزات پزشکی و صنایع بسته بندی حوزه تولید محصولات خوراکی و غذایی، مطابق با آخرین و به روزترین استانداردهای جهانی در سطح کشور و منطقه شده است.
23/06/1399

تولید (PVC) با گرید پزشکی و دارویی برای اولین بار در منطقه

پتروشیمی هگمتانه پس از سالها تلاش و کوشش متخصصین و دانشمندان داخلی بلاخره توانست به این مهم دست باید و مهم ترین وظیفه و هدف خود را تولید پلی وینیل کلراید (PVC) با گرید پزشکی و غذایی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی می داند.
23/06/1399

پتروشیمی هگمتانه در پی دستیابی به بازارهای جهانی

پتروشیمی هگمتانه با شروع به تولید، تبدیل به تامین کننده خوراک صنایع پایین دستی و تولید کنندگان لوازم و تجهیزات پزشکی و صنایع بسته بندی حوزه تولید محصولات خوراکی و غذایی، مطابق با آخرین و به روزترین استانداردهای جهانی شده است.
فارسی